Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. Formularz zwrotu/reklamacji Wypełnij formularz reklamacji produktu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu (e-mail opcjonalnie), wady produktu oraz kopię faktury/paragonu z czytelną datą zakupu.
2. Odesłanie produktu Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami. Produkt nie musi być zapakowany w fabryczne opakowanie, ale pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki, aby ta nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Na paczce prosimy dopisać adnotację 'SERWIS'.
3. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru na reklamację poinformujemy Cię o statusie. W przypadku odrzucenia reklamacji koszty ewentualnej naprawy są uzgadniane indywidualnie. W przypadku akceptacji towar odsyłany jest do klienta na nasz koszt.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Konieczne będzie oryginalne opakowanie (jeżeli oczywiście takowe było). Dodatkowo na paczce prosimy o adnotację 'ZWROT'.