Zwroty i reklamacje

Reklamacja produktu:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji produktu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu (e-mail opcjonalnie), wady produktu oraz kopię faktury/paragonu z czytelną datą zakupu.

2. Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami. Produkt nie musi być zapakowany w fabryczne opakowanie, ale pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu paczki, aby ta nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Na paczce prosimy dopisać adnotację 'SERWIS'.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

AUDIOTOP Dawid Wolniak
Sycowska 23
60-003 Poznań
tel: 796 410 135

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru na reklamację poinformujemy Cię o statusie. W przypadku odrzucenia reklamacji koszty ewentualnej naprawy są uzgadniane indywidualnie. W przypadku akceptacji towar odsyłany jest do klienta na nasz koszt.


Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

AUDIOTOP Dawid Wolniak
Sycowska 23
60-003 Poznań
tel: 796 410 135

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Konieczne będzie oryginalne opakowanie (jeżeli oczywiście takowe było). Dodatkowo na paczce prosimy o adnotację 'ZWROT'.


Załączniki do pobrania:

- FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ - KLIKNIJ ABY POBRAĆ

- FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIKNIJ ABY POBRAĆ


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium